sobota, 15 listopada 2014

Promocja Rossmann :)

Postanowiłam skorzystać z obecnej promocji w drogeriach Rossmann, w której kupując dwa produkty, tańszy otrzymujemy gratis (promocja trwa do 19.11). Nie miałam wielkich potrzeb, ale aż żal było nie skorzystać ;). Kupiłam kilka produktów do makijażu (tylko te obejmuje promocja) i kilka do domu. Z kolorówki dla siebie kupiłam lakiery i tusz do rzęs, a dla mamy róż i tusz do rzęs.


Skusiłam się na tusz Pump Up z Lovely, ponieważ dużo dziewczyn z YouTube go poleca, a cena kusi ;). Oczywiście jak tylko dotarłam do domu, od razu pomalowałam rzęsy i efekt jest zadowalający. Nie jest to może wielkie wow, ale za tą cenę efekt jest przyzwoity. 

   






Lakierów do paznokci akurat potrzebowałam, bo nie miałam żadnego czerwonego ani fioletowego bez drobinek (a wiadomo idzie zima, więc to rzeczy niezbędne, zwłaszcza fioletowy bez drobinek! ;))
Niestety nie mam pojęcia jak nazywają się te kolory, jeden jest bakłażanowy, a drugi to klasyczny czerwony. 


Czerwony lakier to Wibo "jednowarstwowy" i faktycznie jedna warstwa kryje bardzo dobrze, jednak ja pomalowałam dwa razy i stwierdxiłam, że mogłam tego nie robić, bo efekt przy jednej warstwie był ładniejszy. Na zdjęciu są dwie warstwy. 

Na koniec zakupy do domu. Kupiłam ozdoby na święta bo były w dobrych cenach, a gdybym mogła to już bym ozdobiła dom tymi wszystkimi błyszczącymi gwiazdkami, lampeczkami itp. Uwielbiam takie ozdoby i uwielbiam święta. Zakupiłam więc rekawicę kuchenna i łapkę, dwa opakowania gwiazdek w brokacie (po 4 sztuki w każdym) i wstążki.
Za wszystko zapłaciłam 49.90 zł.
 Oby częściej takie promocje! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz